Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Eppel
#20199
Ja ja het is dan eindelijk zover... vanaf afgelopen weekend heb ik me er dan toch maar aan gewaagd.
Ik moet zeggen dat het op voorhand niet mee valt een Mazda MX5 (1989) in te ruilen voor een Audi TT, maar wat een auto is de TT :P

Afgelopen weekend heb ik me dus bekeerd tot de zwarte Audi TT quattro Roadster uit 2000.
Na het afknippen van de carkit ( http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... highlight= ) :shock: wat problemen gehad met de accu maar hij draait nu alweer een dag zonder startproblemen :lol:

Even de feiten op een rijtje...
Mijn naam is Bas
Woon in het zuiden des lands
Fotografie is mijn hobby... (nee heb nog geen foto's van de nieuwe aanwinst :wink: ).
Werk in de IT.
En ik kan niet wachten op de zomer :D

L8er!
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#20201
Welkom Bas,

Kijk eens aan van Mazda naar audi.. niet verkeerd. een zwarte roadster is altijd mooi.. :smt045 veel plezier met je nieuwe aanwinst maar dat zal wel goed komen :smt023

Gr

Emiel
Gebruikersavatar
door jean
#20289
Hallo Bas,

Van harte gefeliciteerd met je TT.
Ook ik ben nog niet zo lang in het bezit van een roadster.
Moet je zeggen, nog geen seconde spijt van gehad. Wel blijf je aan zo'n auto altijd wat te wensen over hebben. Dingetje zus, onderdeeltje zo, maar hobby mag wat kosten.


Groet,

Jean.
Gebruikersavatar
door Bas
#20292
Welkom naamgenoot 8)
door Eppel
#20318
Thanks :-)

Inmiddels loopt ie alweer enkele dagen als een zonnetje!
Het enige euvel dat ik nog heb is dat de temperatuur meter soms naar 0 springt... bekend probleem met het dashboard ben ik bang
Binnenkort maar eens informeren bij de dealer of Verotronics.

Volgens de dealer zat er ook een Klasse 3 alarm op maar ik wil dit wel even bevestigd zien aangezien de verzekering er nogal op hamert.
Iemand toevallig een idee hoe ik dit kan zien ?
Gebruikersavatar
door svkaster
#20321
Eppel schreef:Thanks :-)

Volgens de dealer zat er ook een Klasse 3 alarm op maar ik wil dit wel even bevestigd zien aangezien de verzekering er nogal op hamert.
Iemand toevallig een idee hoe ik dit kan zien ?
Ja, er moet een keurings raport bij zitten van een SCM klasse 3.
Let erop dat deze elk jaar een herkeuring moet krijgen (Drie jaar na eerst inbouw)

Als ik jouw was zou ik een ander verzekering pakken. De mese verzekeringen hanteren voor een all risk verzekering dat de aanschaf prijs hoger light dan 50.000 dat er dan een klasse 3 alarm in moet zitten. Daaronde is een af fabriek of start onderbreking voldoende.

m.v.g

Stefan

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]