Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door wacko
#22663
Hallo TT forum leden.

Ik ben Tijs en kom uit Brabant. Momenteel rijd ik een Seat Ibiza 20VT Cupra uit 2001 met JD chip en wat kleine aanpassingen. Super fijne auto met veel opties en vermogen. Na 2,5 jaar ben ik toch uitgekeken op dit model en is mijn oog gevallen op de Audi TT.
Zoals ik al gelezen heb is het motorblok van mijn cupra gelijk aan de Audi TT dus dat komt goed uit, heb namelijk nog wat motor aanpassingen liggen.
Nu ben ik dus volop aan het zoeken naar een goede betaalbare TT. Het liefst een zwart met full option.

Ik ga dit forum eens goed doorspitten en als het zover is ga ik zeker actief worden!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22671
Hee Tijs,

welkom hier!
Succes met het vinden van een mooie bolide, maar dat gaat vast wel goedkomen denk ik.
Oh ja, misschien ook wel interessant als je er een hebt:
Lid worden Audi TT club Nederland :wink:
Voor slechts ? 35,= p/jaar (excl. 5 euro administratiekosten 1e jaar) ben je al lid!


Groeten uit branbant :)
Joop
Gebruikersavatar
door wacko
#22679
Bedankt voor de tip Joop.
Ik zie dat je uit Bergeijk komt, ik zelf uit Bladel en werk in Eersel!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22685
Eej, grappig! Da's inderdaad hier om de hoek ja!
Wellicht komen we elkaar dan nog wel eens tegen in het wild :) zo enorm veel wegen liggen hier nu ook weer niet.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door EsTTher
#22692
Hi Tijs,

Welkom op het forum.
Ik hoop dat je gauw een leuke TT vindt, dan zien we je vanzelf wel op een meeting verschijnen!

Veel succes met je zoektocht..
Gebruikersavatar
door wacko
#23007
In welke kleuren zijn de TT's uit '99-'01 allemaal verschenen?
Ik zie ze op internet alleen te koop staan in zilvergrijs, zwart en blauw?
door PaulW
#23012
Tijs,

oa in Mingblauw Pareleffect.
Zie mijn TT bij rubriek Aanbod TT, hij is dus te koop en wellicht wat voor jou! :?:

Persoonlijk vind ik de kleur bijzonder fraai, ziet ze niet vaak en diep donkerblauw zeg maar. Toen ik 'm zag staan voor het eerst was ik meteen onder de indruk!
Gebruikersavatar
door wacko
#23117
Dat is inderdaad ook een mooie kleur Paul. Je vraagprijs ligt alleen boven mijn budget en moet natuurlijk eerst mijn huidige auto nog verkopen.

Zijn de eerste type TT ook geleverd met electrische bestuurdersstoelverstelling?
door PaulW
#23123
Electrische stoelverstelling? Nee, volgens mij heeft geen enkele TT dit. (Op huidige model na dan).
Misschien ben je in de war met Stoelverwarming? Dat is wel aanwezig!

Groet,
Paul

ps. Verkoop je huidige auto voor een mooie prijs en kom toch eens kijken zou ik zeggen :wink:
Gebruikersavatar
door wacko
#23160
Ik zag ook bij geen een TT electr. stoelverstelling, maar in deze prijsklasse zou het er wel op kunnen zitten. Dat is nu nog een optie die ik mis op mijn cupra omdat ik en mijn kleinere vriendin er beide in rijden.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]