Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hotbot
#25773
merci - was gewoon curieus hoe dat zichtbaar was met vagcom - ondertussen gespeeld met getoeter bij het opzetten van alarm
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#26304
hotbot schreef:hi allen,
ben een newbe hier, maar reeds vol interesse op dit forum van alles gelezen.
Ik zit echter met een vraag die ik in de toekomst nodig zou kunnen hebben...

Toen ik mijn TT coupe van 2001 gekocht had vorig jaar van de vorige eigenaar, zaten buiten de onderhoudsboekjes, geen andere boekjes bij en dus ook niet deze van de radio. Wat hier vooral problematisch is, is dat ik dus de code van de radio niet ken. Dus als ik hem er uit wil halen of spanning loskoppen heb ik prijs!
Waar kan ik deze code opvragen? Ik had met een vroege wagen hiervoor het aankoopbewijs door en kon dit faxen naar de fabrikant en kreeg de code. Bestaat voor deze auto/radio ook zo'n hulpmiddel?

Bedankt alvast
De code kan je laten uitlezen bij de garage. Zelf had ik hetzelfde probleem en de garage wist het dus zo op te lossen
Gebruikersavatar
door hotbot
#26334
yep - is bevestigd bij garage - moeten dit uitlezen en in verbinding treden via het internet (geen idee naar waar) om de code op te vragen
Gebruikersavatar
door Cees
#26338
Naar Duitsland, Igolstadt geloof ik............... :) 8) :)
Gebruikersavatar
door hotbot
#26354
zoooo ver - amai dat moet $$$ kosten :-)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#26359
... en dan hoop ik maar dat ze geen 'kabel'-internet gekozen hebben.. aardig stukkie snoer :D

groeten
Joop
Gebruikersavatar
door hotbot
#26369
looooooool
Gebruikersavatar
door Rolf_TT
#26688
Ze maken via een "ponlijn" verbinding met pon om vervolgens via hun netwerk met duitsland te verbinden.
zo werkt elsawin ook; die slaat alle gegevens bij pon op. (erg handig als je sysadmin bij een dealer bent en een TT wil kopen ;)
kon precies de auto geschiedenis opvragen in elsawin.

Overigens stond de mijne tijdens de complete proefrit op "safe" dus ben ik benieuwd of ze hem bij afleveren wel unlocked hebben.

(heb hem bij mijn eigen dealer aan de 5051 gehad dus ze zagen zo dat de ABS stuk was)

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]