Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#45112
Als ik nog eens een JBL setje erin kan zetten doe ik dat.
(liefst pasklaar)
Die waren nog beter dan de Bose hoor!
Maar goed, dit ff terzijde :wink:
door ingmarberga
#45116
ik ben ook fan van JBL! ik kan via marktplaats een setje krijgen misschien dat ik dat maar doe dan!! heb je erook een versterker op aangesloten?
Gebruikersavatar
door denders
#45117
Klinken gewoon een stuk beter en dat Bose systeem is leuk maar mijn bas staat altijd op -4.......
door ingmarberga
#45405
toch maar jblspeakers gekocht! max 270 watt moet goed zijn
Gebruikersavatar
door denders
#45412
Laat nog even weten wat je ervaring ermee is.
Ik hoop dat ze pasklaar zijn?

Van het weekend dat USB kastje op m'n Concert2 monteren.
Daar schijnt ook een equalizertje ingebouwd te zitten dus ik luister eerst nog eventjes wat het resultaat van mijn eigen usb-stick muziek.
door ingmarberga
#45485
JBL p6563c composet geplaatst! dat klinkt al veel beter! en het stelt echt niks voor om dit zelf te doen
Gebruikersavatar
door denders
#45486
Van het weekend wordt dus morgen na de tandarts dat kastje inbouwen eindelijk...
(veel tijd heb ik he haha, maar het weer zat ook niet echt mee)

Dus toch weer: super die JBL's!

Ik ga het dan nog even beluisteren.
door ingmarberga
#45490
jazeker JBL is een goed merk! ik moet zeggen dat ik niet echt audio freak ben maar die standaard speakers vond ik toch echt niks!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#45493
JBL behoord inderdaad tot de betere merken. zelf heb ik m`n TT rondom in de kicker audio gestoken.

voor heb ik een composet van kicker zitten met versterker ertussen en in de kofferbak woont een
1200 watt mono block van kicker met twee 12 inch subwoofers van kicker.

enkel zit ik met een groot probleem. ik kan wel hard draaien maar te hard durf ik niet aan aangezien
m`n subwoofers onder m`n achter raam zitten en ik niet wil dat het raam knapt.

nou zal er wel gezegd worden"dan heb je toch geen ruimte over voor bagage" nou dat klopt maar ik neem
toch nooit wat mee in deze auto. voor bagage vervoer etc. heb ik nog een andere auto tot beschikking.

gr.dennis
Gebruikersavatar
door denders
#45499
Ben zelf ook geen audio-freak maar ik wil het wel graag zuiver! :wink:

Uit mijn Cupra trok ik de standaard (kartonnen) speakers weg, die al redelijk klonken(!).
Wat een verschil met die JBL's pasklare...en in de hoedenplank dan zware Pioneers. Echt een mooie warme,diepe sound en het volume meer dan genoeg om fout bezig te zijn voor je trommelvliezen als je wilde :roll:

Ik ben wel zo iemand die liever geen hele composet enz. erin heeft maar verdekt opgestelde pasklare zou zetten.
Kicker is ook een heel goed merk!

Extra versterkers, liever niet..ondanks dat er dan een bose apparaatje al in zit.
Je kan het zo leuk maken als je wilt met audio maar zo'n "swap" ben ik voor in!
De TT zie ik als tweezitter. De bankjes achter mogen er van mij ook uit over een tijdje.

Oke,oke..de bak blijft bij mij dan wel leeg voor de boodschappen maar ik heb zeker geen verhuiswagen :D

Draai je echt hard, bijv. voor shows dan wordt het toch een plexiglas ruitje... :wink:

He....watte?....wazeggieee???!


grt, Dennis.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]