Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door RepsolRene
#54468
Wie kan mij vertellen waar ik kan zien welk type navigatie ik heb. (TT 2002)

Ofwel BSN??????

Ik wil een nieuwe cd aanschaffen maar weet niet welke ik moet hebben, tevens de vraag of jullie een adres hebben waar deze te koop zijn voor een schappelijke prijs.
Bedankt alvast
Laatst gewijzigd door RepsolRene op wo jun 16, 2010 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door sweeper
#54476
Hoi René,

Er staat me iets van bij dat het jaar 2002 (kan ook 2001 zijn ) 2 types navigatie had. (overgangsjaar)

Ze zijn van TeleAtlas Travelpilot, en je hebt de "Non DX" & "DX" de andere term die gebruikt wordt is BNS3.x & BNS4.x meen ik.
Volgens mij is het alleen via de dealer te achterhalen welke versie je moet hebben.
Van de Non DX versie zijn geen updates meer na 2008 meen ik, & de DX nog wel.

Als je goed bent in downloaden & branden van Torrent of Nieuwsgroepen kan je er redelijk makkelijk aankomen.

Je kan ook eens hier kijken --> http://navigation.teleatlas.com/nl/
door RepsolRene
#54511
Sweeper schreef:Hoi René,

Er staat me iets van bij dat het jaar 2002 (kan ook 2001 zijn ) 2 types navigatie had. (overgangsjaar)

Ze zijn van TeleAtlas Travelpilot, en je hebt de "Non DX" & "DX" de andere term die gebruikt wordt is BNS3.x & BNS4.x meen ik.
Volgens mij is het alleen via de dealer te achterhalen welke versie je moet hebben.
Van de Non DX versie zijn geen updates meer na 2008 meen ik, & de DX nog wel.

Als je goed bent in downloaden & branden van Torrent of Nieuwsgroepen kan je er redelijk makkelijk aankomen.

Je kan ook eens hier kijken --> http://navigation.teleatlas.com/nl/
Bedankt sweeper.
Ik ben er achter gekomen hoe je het kunt zien.
Via het menu van de navigatie kom je plotseling na wat knopjes indrukken (haha) op een scherm waarin deze gegevens terug te vinden zijn.
Vraag me niet hoe ik er terecht gekomen ben maar ik weet wat ik moet weten BSN 4.1 in mijn geval
En nog bedankt voor de link. :D

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]