Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Carmello
#20927
Hallo, ben Emad 23 jaar uit zwolle. Heb een eigen garagebedrijf die ik samen met mijn vader sinds 2003 run. Ben bijna klaar met mijn eerste monteurs opleiding. Ik heb altijd BMW gereden. M3, 325 coupe, m635 csi. Vorig jaar december had ik een hele nette 180 pk tt fwd aan kunnen schaffen met 150 dkm op de teller. Na een tijd heb ik hem verkocht omdat ik toch een quattro wilde met minder kilometers. Dus heb ik ook mijn andere auto moeten verkopen de bmw M635 csi. Nou heb ik afgelopen zaterdag een mooie quattro op de kop kunnen tikken van 99 met maar 105000 km op de teller met de boekjes erbij van de 1e eigenaar. De auto heb ik wel uit duitsland moeten halen. Alle opties zitten erop behalve navigatie.
In de kleur zeezilver. En ik moet zeggen dat ik de audi tt zowiezo geweldig vindt maar de quattro versie rijdt vindt ik nog beter. En ben er ook erg blij mee. Ik hoop op vele meetings te kunnen komen. Een klant/ kennis die zag mijn vorige audi tt toen hier bij ons voor de deur staan en vond hem ook geweldig en nadat hij er van mij een stukje in mocht rijden was hij helemaal verkocht en kocht na een paar weken ook een tt aan. Die hij na een tijd inruilde op een quattro roadster. Dus op meetings zal hij wel met mij meekomen. Het engiste wat ik erg jammer vind is dat mijn tt geen achterspoiler heeft maar deze wil ik absoluut erop hebben. Dat is het eerste wat ik er aan ga doen. Verder zie ik vast nog wel wat mensen op de meeting straks.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#20933
Welkom Emad,
Zo te zien wordt het steeds drukker op de meetings.
Er is niets mooier dan een hele verzameling TT's in allerlei uitvoeringen en kleuren.
Tot ziens dan maar :P
Gebruikersavatar
door tim
#20943
welkom emad.ik heb ook drie bmw's gehad een 318 is,een 325 coupe en een 325 cabrio.was altijd wel fun die achterwielaandrijving.morgen ga ik mijn tt afhalen ook een quattro 225 pk.kan al niet wachten om die pktjes los te laten(hopelijk zitten er niet teveel ezels tussen)
Gebruikersavatar
door reindertt
#20953
stoere martin... :P
Gebruikersavatar
door Carmello
#20955
hehe jah dat gaat wel lekker vlot. Ik zal in de toekomst de mijne toch wel iets opvoeren dmv chiptuning. Ik zal binnenkort trouwens wel even foto's maken. Nu moet ik zsm een spoiler erop hebben.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#20965
Hoi Emad,

leuk om te horen dat je toch voor een quattro gekozen hebt uiteindelijk. Ben wel benieuwd naar de foto's trouwens.
Veel plezier hier op 't forum en hopelijk tot een van de (zoals Modderaar al zei) steeds drukker wordende meetings!
Gezellig hoor!

Groeten
Joop

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]