Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Harold
#34523
Waar valt jouw vrouw / vriedin voor ?
Voor jou of voor de auto ?

Afbeelding
door rokky
#34524
Mijn ervaringen:
De meeste vrouwen vallen niet op jou om je auto maar om het prijskaartje wat er aan hangt zoals in het artikel al staat.
Vrouwen kijken of het model van de auto hen aan staat en naar de kleur. Wat voor motor er in zit en hoe snel hij is interessert hen vaak niet.

Dus de juiste vrouw valt op jou en niet op je auto, anders om misschien wel handig dat ze op je auto valt kan je meteen je vrouw inruilen als je de auto inruilt..... :lol: :lol: :lol:
door joTTie
#34531
Mijn vriendin rijd ook gewoon in mijn TT ;)
Gebruikersavatar
door Extreme
#34533
Ik ben iets meer dan twee jaar geleden voor mijn ventje gevallen (en hij reed maar met een mitsubishi colt, dus voor de wagen hoefde ik het niet te doen), en heb nu gewoon zelf een TT gekocht :D (en als alles goed gaat via de gerechterlijke weg, zal dat binnenkort een andere TT worden die zijn geld WEL waard is, positief denken hé)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#34560
Boeiend wat 'ze' rijdt...
Gebruikersavatar
door Peultje
#46569
die van mij zegt dat het haar niet boeit wat voor auto ik rijd maar ondertussen loopt ze wel aan iedereen te verkondigen dat ik een audi TT heb :P en met een bepaald nonchalance waar je bang van word :P

Ik had al wat met haar voordat ik de TT kreeg, toen had ik een peugeot 306 sedan, en toen heb ik een volvo 460 gehad, maar goed :P
Gebruikersavatar
door nickbox
#46580
Uit het artikel filter ik dat het dus volkomen veilig is dat mijn vrouw straks in een spiksplinternieuwe knalode TT rijdt......zodat alle nog vrije mannen er bang van worden.... :D
Ik rij voorlopig nog gewoon door in de MK1......

Overigens ooit in een ander artikel gelezen dat een blonde vrouw in combinatie met een rode sportwagen een gevaarlijke aantrekkingskracht zou hebben......mijn vrouw is dus blond.....

We zullen het volgende maand zien....en ervaren...... :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#46598
nickbox schreef:Overigens ooit in een ander artikel gelezen dat een blonde vrouw in combinatie met een rode sportwagen een gevaarlijke aantrekkingskracht zou hebben......mijn vrouw is dus blond.....
ok... :?:

valt ze iig op en zal ze niet zo snel van opzij aangereden worden :lol:
Gebruikersavatar
door massari
#46605
Hmmm... mij kan het juist wel wat schelen als vrouwlief in een goede/dure/nette auto rijdt. Hou niet zo van vrouwen die in een Alto rijden met van die knuffels op de hoedenplank, om maar een voorbeeld te noemen. Voor mij is dat een regelrechte afknapper. Vind het wel stoer als een vrouw ook in een dikke auto rijdt, toont status/zelfstandigheid, maar ja... dat is mijn mening.
Gebruikersavatar
door nickbox
#46610
massari schreef:Hmmm... mij kan het juist wel wat schelen als vrouwlief in een goede/dure/nette auto rijdt. Hou niet zo van vrouwen die in een Alto rijden met van die knuffels op de hoedenplank, om maar een voorbeeld te noemen. Voor mij is dat een regelrechte afknapper. Vind het wel stoer als een vrouw ook in een dikke auto rijdt, toont status/zelfstandigheid, maar ja... dat is mijn mening.
En als ze dan ook nog lief is........ :D Maar dat soort knuffelauto's worden door mijn hersenen volledig uitgefilterd.....gelukkig.

In het artikel staat dat vrouwen ook van Volvo's houden.
Voor de zekerheid ga ik die dan ook maar aanschaffen.....Wel een oudje, een Amazon. Nu maar hopen dat niet alleen de oude vrouwtjes kijken..... :shock:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#46694
Liever ene vrouw in een dikke wagen met flink wat airbags en dus veiligheid dan idd een in een 205 alto of whatever voor boodschappen wagentje... of je moet dr zat zijn dan in zo'n koekblik duwen :D
Gebruikersavatar
door stivoman
#46699
@nickbox heb ik weer geluk, we hebben hier nog een amzazone staan, een 144 en nog een Volvo 850 t5r!
door Caroline
#48704
In mijn relatie ben ik degene die de auto uitkiest en dat was dus in dit geval een TT.. Ik heb meer interesse in en verstand van auto's dan mijn partner...
Misschien gewoon een macha :)?
Gebruikersavatar
door nickbox
#48726
Mijn vriendin heeft mij overgehaald om een TT aan te schaffen.
Nu na een paar jaar heeft zij haar TT....
Ik dus in de Mk1 en zij in een Mk2.........
Maar we wisselen vaak...van TT. :D
Wel vervelend dat er vaak gedacht wordt dat ze de TT van haar man gekregen heeft.
Maar als dat het enige nadeel is dan valt het wel mee...... :)
Maar ze heeft wel altijd interesse gehad in stoere auto's.
Er waren al een MX3 6-cilinder, een New Mini Cooper, die toen net uit was, en vorige week net afscheid genomen van een snelle Leon.......
En al deze auto's waren rood.
Bij haar vorig werkgever moest zij in de Renault Seniel gaan rijden......Dat heeft er wel voor gezorgd dat ze snel van baan is gewisseld.
Als Dinky van een Cooper in de Seniel.........dat maakt sommige vrouwen heeel boos. :shock: :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]