Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#1766
Hallo TT'rs,

Ik ben nu sinds 6 dagen in het bezit van mn TT roadster en wat een feest! De auto is geimporteerd uit Belgie. Met onderhoudshistorie, dus dat zit wel goed. Na 6 jaar in een Honda CRX (met targadakkie) te hebben gereden was het weleens tijd voor wat nieuws. Aangezien de Honda erg goed beviel (in 6 jaar nooit een defect gehad) ben ik eerst gaan kijken voor een S2000. Ook een fantastische auto natuurlijk. Uiteindelijk viel vooral het interieur van de S2000 me nogal tegen. Nogal gedateerd zeg maar. De Nissan 350Z heb ik ook mee gereden, maar die is me te duur in gebruik. Te zwaar en een gemiddeld verbruik van 1:8 vind ik wat overdreven. Uiteindelijk zag ik op autotrader deze TT Roadster staan uit 2000, met maar 70.000 km erop. Toen ik 'm eenmaal in het echt zag was ik op slag verliefd! Vooral met de 18 inch velgen is het echt een plaatje. En dan het interieur; het lijkt wel kunst! Het bruine leer geeft de auto een hele sjieke uitstraling. De rijeigenschappen bevallen me ook erg goed. Lekker veel koppel en wat een mooi geluid als de turbo gaat fluiten. Ook de geluidsinstallatie is bijzonder goed. Kortom; ik ben er superblij mee!

Veel rijplezier allemaal....

Groeten van Erik (uit Rotterdam)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1768
Nou alsnog welkom hier en je hebt een hele mooie TT aangeschaft aan de foto`s tezien in de garage. en over 350z heb ik nog wel wat vergelijkings filmpjes van waar de tt v6 zich moet opwassen teggen 350z. en verder zou ik zeggen veel forum plezier hier.

gr paul
Gebruikersavatar
door charlotte
#1782
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je mooie TT.
Ik was eerst ook weg van de 350Z maar vind de TT toch wel even spannender.
Veel posten zou ik zeggen.

groetjes uit Brabant,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#1787
Welkom, wederom weer vanuit brabant. TT is leuker dan de 350Z, want dan moet je daar een écht Japans blok inhangen wat echt wat doet ipv dat Franse blok.
door marcello
#1840
Welkom op het forum.

En veel rijplezier met je tt :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]